CANTA U POPULU CH'TIMI


Non Non ce n'est pas une démonstration des NPC ( nouveaux portables coreens) mais des NPC ( nouvelles polyphonies corses)

Ah les langues régionales!!!!
Pour ceux qui suivent mon blog, vous aurez compris qu'il y a des moments dans la vie où on fait le point afin de reprendre les choses en mains.
Dans certains domaines, plus besoin de se chercher, dans d'autres autant se simplifier la vie.
Alors pour faire simple, voici mon groupe musical imaginaire qui s'appelle Canta u populu ch'timi. Sur une musique aux sonorités "on ne peut plus Corse", sur l'air du célèbre "Se canto", et un texte de Jean de la Fontaine, voici " Ch'corbiau et chl' Arenard".


Un biau corbiau tout noir, incrinqué su chin ape,
t'nau ben serré din s'bouc un fromache eud' Maroille.
Un jonne finnaud d'arenard, l'estomac in écharpe,
Par l'sentiment guidé, nifla vers ché zétoiles.

"Ah! Te v'la biète à z'ailes, ben ché ti qué j'cachau.
A coté d'ti, arnéqué tout in noir,
Ché coulons du concours y z'ont l'air ed'paquenauds.
Din l'roucoulate aussi, éj'su même prêt à croire,
qu'eune canchon comme eul tienne, elle laiss'rau ben penauds
Rossignol et magnons qui cantent là tous les soirs."
A ché mots, ch'corbiau y n'sarsent pu picher,
Y comminche à canter in ouvrant tout grand s'biec,
Du coup, y a sin puant qui comminche à glicher
Et pis qui queu par tierre à coté du fennec.
l'aggrippeux animal d'mindau que d'l'ingloutir,
"Chi té n'veux nin, fifi, t'intiquer din l'berdoulle
-dit intre deux bouquées ch'ti qui n'faijau qué d'rire-
N'acoute don point ch'tilal qui t'raconte des cacoules"

Y a tout d'même eune morale à propos d'not arnard...
A force eud s'in venter, cha a fait l'tour delle tierre,
Et y a pu d'aut moniaux que l'arenard a pu s'faire.
Ben si à st'heure dz'arnard, te nin vo pu grinmin
Ché qu'à trop ouvrir l'bouc y zont tous quervé d'faim.

4 Comments:

Anonymous Anonyme said...

EXCELLENT !!! j'ai PRESQUE tout compris !!!où peut-on trouver la musique ???

12/10/06 16:37  
Blogger Reflexo2A said...

Heu.....Disons que c'est mon groupe imaginaire et je suis dans l'incapacité de fournir la musique.Mais je vais y travailler c'est promis.........

12/10/06 19:01  
Anonymous Anonyme said...

oh c'est gentil, ne t'inquiète pas on ne fera pas le forcing pour que tu ailles à la star ac'... ce sera juste pour nous : tes fans !!!

13/10/06 09:09  
Anonymous Anonyme said...

Super ! je vois que tu ne renie pas tes origines !le mélange de cultures est trés enrichissant, on s'est régalé à lire et relire cette fable en chti! merci

13/10/06 13:38  

Enregistrer un commentaire

<< Home